KIRI



System Rachunku Internetowego - KIRI umożliwia Klientom Banku indywidualnym oraz korporacyjnym wykonywanie operacji bankowych przez Internet, za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej (zalecane jest korzystanie z przeglądarki internetowej Firefox), przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca na świecie.

Do prawidłowego działania KIRI wymagany jest:

  1. dowolny system operacyjny z graficznym środowiskiem, np. Windows, Linux, Mac OS,
  2. przeglądarka internetowa obsługująca Javascript oraz połączenie szyfrowane SSL 3.0 (takie wymagania spełniają prawie wszystkie popularne przeglądarki internetowe pracujące w trybie graficznym, np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome czy Internet Explorer).

Pracę w systemie KIRI można rozpocząć dopiero po uprzednim przygotowaniu przeglądarki internetowej do pracy. Aby można było nawiązać połączenie do strony internetowej KIRI należy wczytać do przeglądarki Osobisty Certyfikat Klienta otrzymany w banku po założeniu konta internetowego. Bez wczytanego do przeglądarki Certyfikatu nie jest to możliwe. Instrukcja instalacji certyfikatu znajduje się w linku załączonym poniżej.


Instrukcja instalacji certyfikatu.

System oferuje klientowi następujące możliwości:

  1. uzyskanie informacji o aktualnym stanie rachunków bankowych klienta prowadzonych w PLN(dostępne środki, wykorzystane limity),
  2. uzyskanie informacji o analitycznych zapisach na rachunkach klienta,
  3. wprowadzenie, aktualizacja, przeglądanie i drukowanie zleceń płatniczych (w tym szablony oraz zlecenia stałe),
  4. wprowadzenie, aktualizacja, przeglądanie i drukowanie zleceń ZUS (w tym szablony oraz zlecenia stałe),
  5. wprowadzenie, aktualizacja, przeglądanie i drukowanie zleceń typu PODATKI (w tym szablony oraz zlecenia stałe),
  6. spłatę rat kredytowych (zgodnie z harmonogramem kredytowym) wyłącznie po uprzednim złożeniu wniosku w siedzibie Banku o udostępnienie podglądu rachunku kredytowego,
  7. wysyłanie do BS Pawłowice poczty elektronicznej,
  8. zwrotna informacja o realizacji lub odrzuceniu przesłanych zleceń płatniczych,
  9. doładowywanie telefonów komórkowych.